Vrácení zboží
U vybraných produktů můžete odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení a zboží nám vrátit bez udání důvodu.
Zboží, prosím, vraťte nepoškozené, kompletní a v původním stavu na adresu:
Sawa Vision s.r.o.
Vinšova 11, 106 00 Praha 10
Peníze vracíme do 14 dnů od doručení zásilky.
Níže jsou uvedena pravidla vrácení zboží vycházející z § 1829 a souvisejících ustanovení občanského zákoníku a z práv spotřebitele, rozdělena podle jednotlivých kategorií:
1. Dioptrické brýle (pouze obruby)
Samostatné obruby bez dioptrických skel můžete vrátit do 14 dnů od doručení, pokud:
- jsou nepoškozené,
- nejsou ohnuté nebo jinak upravené,
- jsou čisté a kompletní (pouzdro, hadřík apod.).
Tato pravidla platí i pro obruby zakoupené v rámci služby Brýle bez rizika.
Po dodatečné výrobě dioptrických skel už obruby vrátit nelze.
2. Dioptrické brýle (včetně dioptrických čoček na míru)
Dioptrické brýle vyrobené podle vašeho předpisu a požadavků nelze vrátit ani vyměnit, protože se jedná o zboží zhotovené na míru (viz VOP).
TIP: Pokud si nejste jistí výběrem, doporučujeme objednat pouze obruby, doma si je vyzkoušet a teprve poté si u nás nechat vyrobit a osadit dioptrická skla.
3. Sluneční a sportovní brýle
Sluneční a sportovní brýle můžete vrátit do 14 dnů za podmínky, že:
- nejsou poškozené,
- nejsou poškrábané,
- jsou kompletní (pouzdro, hadřík, příslušenství).
4. Kontaktní čočky
Kontaktní čočky lze vrátit pouze:
- neotevřené,
- nepoškozené,
- v originálním neporušeném obalu.
Z hygienických důvodů není možné vrátit otevřené balení kontaktních čoček.
5. Roztoky a oční kapky
Tyto produkty lze vrátit pouze tehdy, pokud:
- nejsou otevřené,
- obal není porušený,
- zboží je v původním hygienicky nezávadném stavu.
Po otevření nelze vrátit.
6. Doplňky
Mezi doplňky patří např.:
- pouzdra na brýle,
- čisticí spreje,
- utěrky,
- řetízky na brýle,
- malá příslušenství.
Doplňky lze vrátit do 14 dnů, pokud jsou:
- nepoškozené,
- nepoužité,
- kompletní.
FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ZDE
Jak zboží zabalit?
- zboží vložte zpět do krabičky nebo ochranného obalu,
- přidejte číslo objednávky a kontaktní údaj,
- ujistěte se, že je zásilka dobře chráněná proti poškození během přepravy.