Reklamace

Mrzí nás, pokud se u vašeho zboží objevila vada. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky, pokud není uvedeno jinak.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Kontaktujte nás e-mailem: reklamace@eiffeloptic.cz

  2. Uveďte prosím:

    • číslo objednávky nebo faktury,
    • popis závady,
    • fotografie poškození (pokud je to možné).

  3. Zboží zašlete čisté, kompletní a bezpečně zabalené na adresu:

Sawa Vision s.r.o.
Vinšova 11
106 00 Praha 10

Zásilky na dobírku nepřebíráme.

Důležité informace

  • Reklamace způsobené dopravou je nutné řešit ihned při převzetí – poškozenou zásilku nepřebírejte a sepište reklamační protokol s přepravcem.

  • Skryté poškození vzniklé přepravou je nutné oznámit bezodkladně po zjištění.

  • Dioptrické brýle vyrobené na míru nelze vrátit, ale vztahuje se na ně standardní reklamační záruka.

  • O vyřízení reklamace vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží.

Kontakt pro reklamace

reklamace@eiffeloptic.cz
📞 +420 245 007 022

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz